منتديات فايف ستار
عزيزي الزائر:
مرحبا بك في منتديات فايف ستار
ان كانت هذه أول زياره لك فتفضل بالضغط على حقل(سجل)اسفل النافذه.

منتديات فايف ستار


 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول
اداره منتديات فايف ستار ترحب باعضائها وزوارها ونتمنى لكم قضاء وقت مميز معنا

شاطر | 
 

 قناه الزمالك الفضائيه...

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر



مُساهمةموضوع: قناه الزمالك الفضائيه...   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 4:15 am

ده جدول مقترح لبرامج قناة الزمالك الفضائيه
ياريت تشاركونى وتقولوا رأيكم نساعدهم برضه دول غلابه

7 صباحا: صباح الخير يا زمالك

8 صباحا: نقل مباشر للجلسه رقم مليون وستمئة الف لقضية مرتضى منصور

9 صباحا: برنامج الجريمه لا تفيد ونقل مباشر للأحداث التقليدية من داخل نادي الزمالك

11 صباحا: برنامج الطب البديل وحلقة اليوم بعنوان(عالج نفسك انت زمالكاوي)

11:30 صباحا : برنامج علمنى الكوره بالله عليك يا أهليSad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

12 ظهرا: برنامج قسط لاعب وخد التانى مجانا

1 ظهرا : برنامج اتبرع لناديك ولو بجنية علشان يسدد اللي علية

3 عصرا: برنامج الذكريات الحلوة(واذاعة اخر مباراه فاز فيها الزمالك على الاهلي )

4:30 عصرا: برنامج احنا كام زمالكاوي في مصر ( ويناقش ظاهرة انقراض الزمالكاويه )

5 عصرا : برنامج صحتك بالدنيا (وفقرات علاجيه لجماهير الزمالك)

6 مساءا : مارشات عسكريه وقرأن كريم والذكري اليوميه لاحداث 16 مايو 2002
والنكسة البيضاء المروعه التى استشهد فيها غالبية جمهور الزمالك
ثم اذاعه التسجيل اليومي للمباراه الشهيره (6-1)affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

بعد ذلك تغلق القناه حتى صباح اليوم التالي لعلاج العاملين بها من الاكتئاب النفسي الحاد الذي يصيبهم يوميا بعد الفقرات المختلفه للقناةLaughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قناه الزمالك الفضائيه...   الأربعاء سبتمبر 16, 2009 6:36 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
توبيك جامد طحن
ربنا معاهم يارب
مش عارفين نوفر لهم دوا الضغط خلص
نايس توبيك ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قناه الزمالك الفضائيه...   الأحد سبتمبر 20, 2009 11:58 pm


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله انا ضحكت هنا بجد وعلى رايكم دول غلابه خالص
وعلى راي المثل
لولم اكن اهلاويا لوددت ان اكون اهلاويه ولو الدنيا كلها ابيضت انا لسه اهلاوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قناه الزمالك الفضائيه...   الخميس سبتمبر 24, 2009 12:52 am


براحه شويه مش كدا راعو مشاعر الغلابه دول
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد موضوع جامد واكيد من اهلاويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Good Girl
BE CAREFUL
BE CAREFUL
avatar

انثى عدد المساهمات : 308
نقاط العضو : 4421
تاريخ التسجيل : 03/08/2009
الموقع : www.5star.alafdal.net
المزاج : فل اوووووووووي

مُساهمةموضوع: رد: قناه الزمالك الفضائيه...   الجمعة نوفمبر 13, 2009 1:21 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ياخونا مش كده الله
دول برضو غلابه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://5star.alafdal.net
 
قناه الزمالك الفضائيه...
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات فايف ستار :: ركن التسليه والترفيه :: منتدى تسالي يالوز-
انتقل الى: